Hírnévmenedzsment - Hogyan segíthet az Ön vállalkozásának gyarapodásában?
Feltette már magának a kérdést, hogy a nagyvállalatok hogyan kezelik a hírnévmenedzsmentet? Bár jó dolog a példájukból tanulni, kezdje a kisebbekkel. Íme néhány ötlet, amely segíthet Önnek elgondolkodni a hírnévről a folyamatosan változó piacon.
Ha szeretné gondosabban szemmel tartani üzleti hírnevét, próbáljon meg egy riasztórendszert felállítani. Ez egy olyan e-mail, amelyet naponta kap, és amely értesíti Önt, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Nagyszerű módja a hírneve építésének, ha optimalizálja weboldalát a kritikus kulcskifejezésekre. Általában ez a vállalkozása neve. A Google nagy hangsúlyt fektet a tekintélyességre. Ha egy témában vagy résen tekintélynek tekintik Önt, akkor a találati oldal tetejére fog emelkedni.
Mielőtt elkezdené a marketinget az ügyfeleinek, győződjön meg arról, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai célcsoporttal. Ez segíteni fog abban, hogy kitalálja, hogyan kapcsolódjon hozzájuk. A hangnemének, tartalmának és szóhasználatának aszerint kell eltérnie, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani.
Amikor a közönségével beszélget, ügyeljen arra, hogy ezt társalgási hangnemben tegye. Az emberek nem szeretik, ha az üzlettulajdonosok mindig marketinggel a fejükben beszélnek hozzájuk. Bár Ön valóban eladást szeretne elérni, soha nem szabad azt éreztetnie az ügyféllel, hogy ez az egyetlen gondja.
Fordítson figyelmet arra, hogy a vállalkozásának milyen hírneve van offline. Az offline hírneve utat fog törni az online világba. Ha a cégéről szóló negatív tartalom trenddé válik, tudnia kell, hogy miért. Bánjon jól minden ügyfelével és vásárlójával, és ösztönözze az elégedetteket, hogy pozitív véleményeket hagyjanak az oldalakon.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módja cége hírnevének erősítésére az, ha jótékonykodik a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadjon a közösségének, jó reklámot kap, és lehetőséget kap arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Győződjön meg róla, hogy elolvassa az összes olyan vállalat rossz értékelését, amely közvetlen versenytársa. Ez jó képet ad arról, hogy milyen dolgokat kellett elkerülni ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Bár nincs semmi, ami minden ügyfélnek megfelel, ez mindenképpen segít megtalálni az arany középutat.
Mindenki követ el hibákat, még a nagyvállalatok is. Ha az Ön vállalkozása hibázik, fontos, hogy a lehető leghamarabb bocsánatot kérjen érte az ügyfeleitől. Írja le, hogyan fogja a cége jóvátenni a hibát. Ha nyíltan beszél a hibákról, akkor még mindig megvédheti a hírnevét, mert az ügyfelek értékelni fogják az őszinteségét.
Vannak olyan oldalak, amelyek hamis pozitív értékeléseket adnak Önnek. Ne csatlakozzon hozzájuk. Ez rossz üzleti gyakorlat, ráadásul az ilyen típusú tevékenység több államban illegális.
Tanult itt hasznos információkat a hírnévkezelésről? Most itt az ideje, hogy szembenézzen a versennyel, miközben azért küzd, hogy a csúcsra jusson. Bánjon jól a meglévő ügyfeleivel, és vállalkozása jól fog menni a jövőben.